söndag 20 december 2009

Äntligen!

Äntligen snö i Falkenberg! Som jag har väntat! Här har man hört om snökaos i Stockholm, snökaos i Skåne, snö i Varberg och snö i Halmstad men Falkenberg då? Nä där har snön lyst med sin frånvaro, lite pudersnö har fallit under dagarna men bor man centralt så märks det lilla inte speciellt mycket men idag kom då äntligen snön! Det har snöat nästan hela dagen men jag fick tyvärr beskåda detta från fönstret då jag jobbade hela dagen. När jag kom hem var det redan mörkt men det hindrade inte mig och Nikita att gå ut och leka i snön, oj va kul vi hade, Nikita var helt i extas av att se all denna snö :) Sedan tog Kellie och jag en mysig promenad, bara hon och jag, det tycker Kellan om :)

Det har blivit många långa promenader med hundarna på sistone eftersom jag inte hinner träna så mycket som jag skulle vilja, det är mörkt när jag kommer hem från jobbet och jag är alldeles för trött för att kunna fokusera på träning för tillfället. Vi har så mycket att göra på jobbet nu innan jul så alla mina krafter är slut när jag kommer hem, skönt att bara gå ut och gå då :) Snart är det värsta på jobbet över och jag kan börja ta tag i lite ordentlig hundträning igen, jag längtar! Tur att mina tjejer tar detta med träningsvila med ro :)

Imorn åker vi till Stockholm för julfirande hemma hos mamma, det ska bli jättekul, jag längtar verkligen!

Ha nu en riktigt GOD JUL alla!


2 kommentarer:

  1. Tack Anette!!!
    Här har vi haft lite snö länge,men nu snöar det riktigt mycket.Härligt med kalla dagar...solen lyser från blå himmel.Undra vad fåren gillar -15 på natten..hm.

    Ha nu en riktigt skön vit jul o ett gott nytt år.
    kraam från tomtarna i svartedalen.

    SvaraRadera
  2. Underbart julkort på vovvarna!

    God jul och gott nytt år önskar Susanne och Pebbels!

    SvaraRadera