torsdag 27 augusti 2009

Vallning igen

Idag har vi vallat igen, jag och Nikita. Vi jobbade med att få Nikita att förstå att man inte bara kan gå upp mot huvudena utan att man faktiskt får hålla sig bakom, SVÅRT! Nikita vill bara upp mot huvudena och har svårt att gå runt och lägga sig i balans. Vi jobbade även med att få ner farten, att starta lungt och sansat. Hon fick tänka mycket själv idag och mot slutet blev hon rejält trött.

På eftermiddagen var vi nere i stan jag, Kristofer och Loke och handlade lite dagiskläder åt lillkillen. Mötte sedan upp med Lars på Burger inn och åt mat.

Nikita vallar hos Ann.

1 kommentar:

  1. Jag börjar bli riktigt sugen på att valla nu. Ser ju så kul ut. Kan du skicka länken dit man kunde prov valla i närheten av Sthlm en gång till, för jag hittar den inte bland mina kommentarer :-)

    Ps. Pebbels vann ettan i Nynäs idag o har sitt LP!!! Weeeee!

    SvaraRadera