torsdag 20 augusti 2009

Min födelsedag

Idag är det min födelsedag och jag hade beställt fint väder och det fick jag så det räckte och blev över!! Knallblå himmel, strålande sol och jättevarmt :D Super!

Vi började dagen med att åka en sväng till Halmststad hela familjen, köpte en fleecejacka åt Loke och så gjorde jag ett riktigt kap på ett par jeans (också till Loke). Det var slutrea och där hängde bara en massa tråkiga kläder, sånt som brukar vara kvar till slutet när det har varit rea på rea-priset ett tag men mitt bland allt så hängde där ett par jättesnygga svarta jeans i precis rätt storlek och de var sänkta till 80kr(!) från 199kr, riktigt nöjd var jag efteråt hehe :)

När vi kom hem så gick Loke och Kristofer och la sig (Kristofer ska jobba natt) så jag tog med mig hundarna och åkte bort till sjön så dom fick bada. Väl där träffade vi massor av hundar, bla Jenny Damm och hennes hundar.. sammanlagt var vi 13 hundar vid sjön ett tag. Jag var där riktigt länge idag, det var så sjönt att bara sitta där på bryggan i solen medan hundarna badade.

Jag hann bara hem och byta från hundar till barn igen och så bar det av till lekplatsen med Erika med Mio & Cassandra och Angelica med Viggo. Där satt vi och pratade medan barnen lekte, skönt att vara ute, man måste ju passa på när det är sol för vips så är det höst och regn.

Till sist vill jag ännu en gång gratta Susanne & Kellie-dottern Pebbels till deras andra 1:a pris i lydnadsklass 1 som de tog igår på Gnesta-Trosa BK! GRATTIS!


Här nedan kommer lite bilder från idag (bilderna ska gå att klicka på, även om det ibland inte vill funka)

Nikita har en lite udda stil ibland.. eller typ alltid.. ;)





Loke med kusin Mio i bakgrunden.

Loke och Angelicas vovve Ådi.

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen önskar Ann o Trolla!!

    SvaraRadera
  2. Oj! Grattis på födelsedagen! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott, låter/ser ut som du hade en härlig födelsedag. :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott och tack för mitt och Pebbels grattis för förstapriset i Gnesta- Trosa.

    Det var en mycket märklig tävling. Inte får väl domaren ha sina barn lekandes på planen under pågående tävling? Pebbels ( o jag med) blev märkbart störd av dem.

    Jag är glad att vi klarade det trots allt :)

    Fantastiska bilder du har tagit som vanligt!

    SvaraRadera