söndag 12 april 2009

Kenneth 18 år!!

Idag har vi varit hos min bror och firat min äldsta brorson som fyller 18 år idag!! Jösses hur gick det till, redan 18?!! Eftersom det är så liten åldersskillnad mellan oss och jag är uppvuxen med honom så har han alltid känts mer som en bror än en brorson. Det var en jättetrevlig kväll men mycket folk, Monika med man och barn, Monikas syster och några jag inte kände sen innan som hade med sig en söt vovve till min stora lycka haha :D

Monika, jag och Edyta (när hon hann) sprang runt och fotade mest hela tiden, Monika lånade min kamera och vi tog slut på hela minneskortet ;) SYND att jag glömde sladden hemma så att jag inte kan bjuda på några bilder men men, ni får vänta tills jag är hemma igen.. den som väntar på något gott... :) Monika och Edyta tog supersöta påskbilder på Loke, skulle blivit jättefina påskkort om inte påsken vore över redan. Loke var klädd i den jättefina skjortan han fick i present av Helena & Sanna tidigare i veckan, han var supersnygg i den, en riktig heting!

Loke var social och minglade runt med alla, roligast hade han och hundvalpen.. dom lekte jättemycket, Hunden skuttade omkring sådär som hundar gör när dom leker och Loke kröp efter och skrattade.. alla vi fick oss ett gott skratt när vi tittade på Loke och hunden :D Det skulle man haft på film, vi försökte fånga det på kort men det blir ju inte samma sak. Sådär leker aldrig våra hundar med Loke :/

Kort och gott en mycket trevligkväll med massa god mat och tårta!
Grattis än en gång Kenneth!

1 kommentar:

  1. vad mysigt ni verkar ha det :) när kommer ni hem igen?
    kram

    SvaraRadera