torsdag 2 april 2009

Ingen agilitykurs & snart åker vi!

Igår på eftermiddagen åkte jag på någon hemsk magsjuka med feber och allt, det höll i sig hela eftermiddagen och kvällen och på natten mådde jag inte heller speciellt bra. Imorse var jag bara lite yr (troligtvis för att jag var hungrig) men annars har jag mått bra idag.. skumt det där. Tur iaf att det inte var vinterkräksjukan, isf en väldigt, väldigt mild variant men det lutar nog mer åt att jag har ätit något skumt.
Fick dock avboka min agilityträning hos Jenny Damm som jag skulle på idag på kvällen, känner mig alldeles för slö i kroppen men det tog emot mycket måste jag säga. Hade verkligen sett fram emot att åka dit och träna igen och dessutom är det underbart väder ute, vem vill inte ut och träna agility då?! Imorn åker jag, Loke och hundarna till Stockholm, Kristofer lämnar vi hemma, han ska ändå jobba under påsken.

2 kommentarer:

  1. tack så mycket :) skönt att höra att ni har det skönt i sthlm. gick resan bra?
    vet du när du kommer hem igen? :)
    kram

    SvaraRadera