lördag 24 oktober 2009

Truckkort

Idag har jag varit på jobbet hela dagen. Vi blev nämligen erbjudna en gratis truckkurs och det tackar man ju inte nej till. Dock var det bara jag och Susanne som var modiga nog av tjejerna så det var vi och ett gäng killar från jobbet. Alla som var med på kursen klarade den. Teorin var jättelätt då vi gjorde flera grupparbeten innan, så där blev det 25/25 rätt :) Uppkörningen var lika lätt den, så nu har jag alltså truckkort A och B som gäller i hela landet (och norden tror jag det var också). Alltid bra med en extra merit och så kan jag hjälpa till med truckkörningen på jobbet när det är lite atmospack :)

3 kommentarer:

  1. Grattis till truck-körkortet!!!

    SvaraRadera
  2. Det var kul att du tog chansen. Det kan du ha/få stor nytta av. GRATTIS. Hälsningar från ett disigt och grått Strängnäs

    SvaraRadera
  3. grattis ängel, fasiken vad grym du är:)

    SvaraRadera