söndag 4 oktober 2009

En liten Russell :)

Min bror med familj har köpt hund och HUR söt är hon inte på en skala då?!!! Ser precis ut som min gamla Nalle i ansiktet, åh vad jag saknar honom, han gick bort alldeles för ung.. Kul iaf att det blev just en jack russell, det är roliga hundar och jag ska absolut ha russell igen någon gång i mitt liv. Sötnosen på bilderna nedan heter Dalsängens Bea men ska döpas om och jag tror det lutar åt Nikki men det återstår att se. Längar tills jag får gosa med den, livsfarligt med valpar!!


Foto: Edyta Latynski

Idag efter jobbet tog jag med mig hundarna ut till stranden i stormen. Det blåste så mycket att vågorna var enda in till klitterna så jag fick gå uppe på klitterna och hundarna sprang i det grunda vattnet som hade spolats upp över hela stranden.
På vägen hem kunde jag inte låta bli att svänga in på klubben och köra lite agility, vi har ju äntligen fått tillbaka våra hinder på klubben, det var verkligen på tiden! Vi har inte kört agility på rätt länge nu men Nikita skötte gick jättebra, vilka kontaktfält!! Hon var GRYM idag! Det är nog bra för henne med pauser ibland, hon tänder till ordentligt då :) Vi körde bara ett kort pass men jag var väldigt nöjd med henne idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar