lördag 26 september 2009

Uppdatering med bilder

Nu så kommer det äntligen en uppdatering.
Hinner dock inte skriva så mycket så det blir mest bilder istället.

Onsdagen det 16/9 var vi som sagt på vallkurs för Peter Nilsson, det gick att läsa mer om i förra inlägget så nu kommer bara bilder därifrån. (Klicka på bilden nedan)

Fredagen den 18/9 åkte jag och min mamma på en weekend till Warszawa i Polen. Min mamma kommer därifrån och hon ville visa mig staden eftersom jag aldrig varit där. Det var en supertrevlig helg med strålande väder alla dagar och jättevarmt, 22 grader hade vi! Satt ute och drack is-latte och hade det gött, endel shopping blev det också och massa god mat. TACK mamma för en lyckad resa!! Nedan kan ni se bilder från våran helg i Polen (klicka på bilden).

5 kommentarer:

  1. Piekne zdjecia Anetka :) Ciesze sie, ze podobalo Ci sie w Warszawie :)
    na nastepna wyprawe polecam z calego serca Krakow ... jeszcze piekniejsze miasto :)

    SvaraRadera
  2. Kul att se bilder från Polen. :) Ska dit om två veckor på exkusrion, fast vi ska till Świnoujście i norra Polen.:) Du kanske har vart där?? Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder Anette, jag har varit i Polen två gånger, första gången var i Gdansk och nu i sommar var jag i Kraków. Jag tycker Polen är en fint land och människorna är så trevliga. Måste varit kul att se varifrån man kommer? :)

    SvaraRadera
  4. Oj va fina bilder du tagit :) Kan du skicka till mig tror du??

    Anna och Bob

    annahy@swipnet.se

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder. Jag vill också åka dit!!!!!

    SvaraRadera