måndag 28 september 2009

Promenad i västkustblåst

Jobb, jobb, jobb.. det är ungefär så mina senaste två veckor har sett ut. Det är väldigt mycket att göra på jobbet just nu så det blir långa och fysiskt krävande dagar så när jag kommer hem är jag helt slut, inget tal om någon agilityträning där inte. Jag vill men orken finns inte men redan nästa vecka lugnar det ner sig lite på jobbet igen så det blir det träning! Fast redan nu på onsdag ska jag iväg och valla, det ser jag fram emot!! Just nu blir mest bara skogspromenader och stranden så att hundanra får springa av sig ordentligt. Kristofer har varit pappaledig nu i två veckor så han, Loke och hundarna har haft det bra medan jag har slitit ;P Här kommer lite bilder från stranden idag, det blåste typ storm men vi trotsade vädret, jag och Loke.. på med vinterjackor, mössa och vantar.. det finns inga dåliga väder :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar