måndag 27 april 2009

Jobb & gäster

Igår fick jag lite orförberädd hoppa in på jobbet. Skulle egentligen inte jobbat igår men på mogonen ringde min chef och frågade om jag inte ville komma och jobba iaf. Blev till att snabbt lista ut hur vi skulle göra med Loke då Kristofer skulle jobba natt och behövde sova på förmiddagen och Loke var ju upp och pigg som en mört. Men snälla farmor ställde upp och passade Loke så jag kunde åka och jobba. Såg fram emot att jobba lite då jag ju varit borta från jobbet så länge nu när jag var uppe i Stockholm. Vi har faktiskt kul när vi jobbar, jag, Jossan och Kalle, söndagar är sköna att jobba på.

Fick skjuts hem av Jossan och Pär och fick då träffa Elliot, gud så söt han är. Det var jättelänge sedan jag såg Elliot sist, en riktig charmis :) Vi satt blandannat och pratade om att Elliot har många tänder och jag sa att Loke inte fått några tänder än och gissa vad jag såg när jag kom hem sedan, jo att Loke hade en tand på G! :D Idag har den kommit upp lite mer och den är vass som sjutton, han har redan lyckats bita sig i munnen så det började blöda när han snubblade till imorse.

På kvällen hade vi bjudit över Kristofers föräldrar på middag. Lagade den goda fläskfilégrytan som jag fick tips om från Jossan. Mycket god! På kvällen blev det slappa framför TV:n och några avsnitt 24.

1 kommentar: