onsdag 22 april 2009

Bilder & agilityträning

Klicka på bilden ovan så kommer du till en sida med bilder från vårat besök i Stockholm. Det är långt ifrån alla bilder, det saknat massa bilder på Loke men de bilderna har Monika tagit så dessa ska hon få redigera själv innan de kommer upp i bloggen. Håll tillgodo :)

Idag har vi tränat agility, Äntligen!! Var på klubben redan igår och tänkte träna men agilityplanen var upptagen så vi tog en skogspromenad och hoppades att de andra skulle ha tränat klart när vi kom tillbaka en timme senare men de var fortfarande kvar så vi åkte hem. Idag hade vi dock bättre tur och det var tomt på planen. Jag byggde upp en bana med hopphiner, slalom, alla balanshinder, tunnel och däck. Drag mot hinder var det inga problem med idag, det har vi haft problem med innan men idag drog hon bra framåt. Däremot kontaktfälten, de existerade tydligen inte idag *grr* men jag gjorde om och gjorde om och gjorde om och mot slutet verkade hon förstå att man inte bara kunde springa utan man var tvungen att göra kontaktfältsbeteende också. Däcket har vi trul med så det tränade vi på lite extra, likaså säcken som jag har varit dålig på att träna. Slalomen gick jättebra idag, både höger- och vänsterslalom.

Annars så har jag mest suttit och försökt få klart alla bilder från Stockholm och så har jag även hunnit med en storstädning här hemma.

2 kommentarer:

  1. Det är en sån frihet att sitta på hästryggen. Då är man helt bortkopplad från vardagens stress :)

    Okej! Självklart, jag kommer nog att vara där alla dagar tror jag ;) Visst vill jag träffa dig, kommer du med nikita och kellie med? =)

    SvaraRadera