lördag 30 januari 2010

Träning, operation & shopping


Här rullar allting på som vanligt. Mest jobb men jag försöker ta vara på all lediga tid jag har och göra så mycket som möjligt under helgerna. Det har blivit mycket agilityträning på sista tiden, det har inte gått att träna så mycket som jag hade velat pga snön men det blir till att träna mycket detaljer istället. Vi har jobbat mycket med tunnelingångar, ut-kommandot, staket och kontaktfält. Nu har det däremot snöat igen och för tillfället går det inte att träna alls :( Vi har lite smått träningsabstinens jag och Nikkis!


Kellie var inne på operation igår och allt gick bra, juvertumören är nu borttagen och inskickad på analys, behöver jag säga att jag är sjukt nervös för provsvaret! Hoppas, hoppas att allting är bra!! Kellie var väldigt groggy igår när hon kom hem, sov mest och orkade inte riktigt stå eller sitta upp utan att glida ner till liggande . Idag är hon betydligt piggare och gladare även om hon fortfarande tar det lungt.


Medan Kellan var inne på operation igår så åke vi till Halmstad och shoppade lite, eftersom vi endå var en bra bit påväg. Det blev lite nya kläder till mig (hör o häpna! Det händer inte ofta) och en ny tuff vårjacka åt Loke och äntligen hittade jag HELVITA barnstumpor, tror jag varit överallt och letat men det finns verkligen inte helvita barnstumpor, antingen är de helvita men i babystorlek eller så är dom vita men med nå ränder eller figurer eller annat på. Och nej, det är inte praktiskt med helvita barnstumpor (antagligen därför det inte finns någonstans) men jag tycker det är fint, framför allt om man ska bort någonstans och man tar på han extra fina kläder, då är det fint med vita stumpor till.


Ikväll är det dags för bowling med några jobbarkompisar, ska bli riktigt kul att komma ut lite. Efteråt blir det mat på Harrys, gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar