tisdag 26 maj 2009

Tänk om...


Åkte iväg till klubben idag för att träna agility, hade massor i huvudet som jag skulle träna på efter denna och förra helgens tävlingar, var riktigt sugen att träna men tji fick jag då det inte fanns någon bana ute :( Vet inte om de låst in banan i kontainrarna eller kört iväg den någonstans men vilket som så är det tråkigt.. tänk om man endå kunde ha en bana på sin egen tomt! *önsketänkande*



** Uppdaterat **
Detta läste jag precis på Falkenbergs brukshundklubbs hemsida:

"I och med att Falkenbergs Hundungdom blivit vilande så har Sveriges Hundungdom tagit över ansvaret för allt material, hinder mm. Sveriges Hundungdoms ungdomsråd har beslutat att hindren ska säljas till högstbjudande och är därför inlåsta i containrarna.

I avvaktan på vidare beslut (13-14 juni) så har vi tyvärr inga hinder."
SUCK säger jag bara...

3 kommentarer:

  1. Men vilka snygga bilder du tar!!!!!!! Mvh Veronica Bache

    SvaraRadera
  2. Halloj! Jag googla mig hit för att kolla bilder från Malin-kursen i Hölö! Vilken fin blogg du har! Jag har också en, men är så dålig på att göra den "fin", tänker alltid att jag ska göra det en annan dag. Jag fick en riktig nytändning på kursen och tränar kontaktfält som tusan, för nu vill jag ut på tävlingsbanorna igen. Tråkigt med Era hinder. Blev det fler bra bilder?

    Mvh / Carro & Ewitha

    SvaraRadera
  3. På Excel!? :D Det skulle jag gärna vilja se! Bilden på din jycke som top är ju helt underbar. Vilken blick! :)

    SvaraRadera