måndag 2 mars 2009

Halmstad & uppdatering


Nu är det dags att uppdatare lite här igen. Har varken haft tid eller ork att sitta vid datorn sista tiden, det har varit mycket småpyssel hela dagarna. Har bl.a. målat nere i hallen, taket är nu målat och så har jag påbörjat väggarna men färgen tog slut så nu blir det till att köpa ny färg så jag kan avsluta mitt hallrenoveringsprojekt.


I torsdags var jag på Me&I barnklädesparty hos Erika. Hade inte tänk köpa något förut "hemligt paket" men det blev faktiskt en tröja till Loke också med formel 1 bilar på och ett par härliga byxor till mig själv. Var en mycket trevlig kväll, alltid roligt att träffa alla igen nu när vi inte fikar lika ofta.



Idag var jag, Erika och Loke i Halmstad. Hittade äntligen en bra mössa till Loke så nu slipper han alla mössor som åker ner för ögonen hela tiden. Det var fleese inuti och lappar ner för öronen så varmare och skönare mössa kan han inte få.. och snygg var den också :P Han fick även en ny pyjamas. Till mig själv köpte jag en mössa och ett par nya vantar samt en scarf. Det var en mycket trevlig dag, trots regn och snö, tack Erika!

Nu på kvällen gick jag, Kristofer, Loke + hund & katt på långpromenad. (Katten avvek dock efter ett tag) Det var riktigt skönt ute och många som var ute och gick.

Min lilla ängel :)

Loke har föresten, sen någon månad tillbaka, börjat åla och dra sig fram på golvet och han tar sig minsann precis dit han vill om det så är tvärs över hela rummet. Han är och pillar på ALLT, favoriter är vardagsrumslampan som står på golvet, sladdar och hundskålarna. Han blir som tokig när man sätter ner honom på golvet i köket och han får syn på hundskålarna, där gäller det att vara snabb och ta upp skålarna på diskbänken för han är framme snabbare än blixten och ska pilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar