lördag 3 januari 2009

My Dog, Göteborg

Idag var det då äntligen dags för My Dog i Göteborg. Utställningen börjar idag och håller på tills på tisdag.


Vi kom iväg hemifrån strax efter tio, utan att ha stressat på morgonen. Loke lämnades av hos farmor & farfar och pga att våran bil har fel på ett hjullager så lånade vi deras bil upp.


På mässan traskade vi runt i lite över 3 timmar. Jag njöt för fullt och Kristofer.. ja han hängde på :P


Sista timmen kollade vi på den nya sporten Healwork to music. Duktiga Agnes med Border collien Pelle vann och de placerade sig även bra i freestylen, 2:a om jag inte mins fel ?



Den enda shoppingen jag unnade mig var två nya täcken till hundarna av märket Back on track, annars höll jag mig faktiskt från shoppandes trots att det kliade i fingrarna ;)

Massa fotografering blev det och jag knäppte slut på ett helt minneskort. HÄR har jag lagt upp en sida med några utvalda foton som jag tänkte dela mig mig av till er.

Alla bilder är copyright: Anette

2 kommentarer:

  1. God fortsättning önskar vi er också!

    Jättefina bilder från My Dog!
    Och bilderna på Loke är ju alltid fina, hur kan de bli annat med en sån sötnos?!?

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. hejsan! Gillade dom fina bilderna från my dog =) hade med velat gå på det :) Har ni köpt nytt objektiv tänkte på bilden du tog på krocket när han fotade =)

    SvaraRadera