torsdag 8 januari 2009

Det allra bästa

7 kommentarer:

  1. SÅ söt han är!!! De ögonen kommer charma många flickor! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbart söt liten pojke =) "avis" Hoppas allt är bra annars *kram Linda*

    SvaraRadera
  3. Hejsan anette! Vilka fina bilder på loke :) gillade den översta bilden, vilka ögon :)

    SvaraRadera
  4. Jättesöta bilder!

    Jag har lite hund/barn frågor om du har tid/ork :o)

    Hur tog era hundar Lokes ankomst?
    Hur gjorde ni vid första mötet?
    Har du några bra tips på förberedelser nu innan bebisen kommit?

    Tror Aiko kommer ta det med ro, medan Mick kommer få en chock när han inser att han inte längre är familjens minsting eller universums center ;o)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Hej! Ni får gärna låna våran lägenhet för en liten penning. Om ni vill stanna över helgen =)

    SvaraRadera
  6. Hej Anette! Men vad är det jag ser....har ni skaffat smått =) Han var ju något av det sötaste jag nånsin sett, stort grattis! Vad glad jag blir att du tycker om min blogg, nu ska jag helt klart följa din med =)

    Kramar till er lilla familj från Nathalie och hundarna!

    SvaraRadera
  7. Jag ska ta dig till massa ängar! Tyvärr bor jag ju inte i karlskrona utan 2.5 mil utanför på en ö - sturkö :)Men det gör jag så gärna!

    SvaraRadera